Follow

Hvordan har det gtt?

  • 13.07.2016, 21:00

N er det en uke siden jeg rundet 2 mneder p lavkarbo, og resultatet er s verdt det!
God mat, sjelden sulten, og mer energi og overskudd i hverdagen har vrt s utrolig godt kjenne p igjen.

Kontrasten mellom vanlig mat og lavkarbo er at du kan kose deg med kremflte, smr, bacon osv.. Alts feitere mat daglig,
og at du oftere m lage maten alternativ og fra bunnen av (som brokkolisalaten p bildet for eksempel), i stedet for  bare varme opp halvfabrikat.




Og resultatet av to mneder p lavkarbo? Er minus hele 8,5kg, og jeg er storfornyd!

 



 

Den siste uka har derimot vrt ganaske tung f til kostholdsmessig med Andreas her hjemme fr han n dro p ferie til pappan for to uker.
Jeg har villet hatt det s nytralt som mulig uten for mye fokus p dette med mat og slikt, og det gjorde at kroppen ikke spiller helt p lag i noen dager.
Men n har jeg ftt handlet inn mye av det jeg trenger for de neste ukene som jeg bare har meg selv konsentrere meg om, og alt er lagt til rette for enda noen skritt til, og dette blir bra!

Det er s fantastisk nr man endelig klarer kjenne fremgangen igjen.. Veien videre ♥

 

eveliin

13.07.2016 kl. 21:36
h nam det s godt ut :D

Karina

13.07.2016 kl. 22:19
eveliin: Mhm! Det var det ogs :D

Ida verland Eriksen

14.07.2016 kl. 23:12
h dette her s jo sykt digg ut! er litt gira p prve lavkarbo jeg ogs! fr se hvordan det blir. er litt vanskelig kutte havegrten synes jeg hahhaa. men kan jeg kanskje fortsette spise det til frokost, dersom jeg holder meg unna resten av dagen? hva tenker du om det?

Karina

15.07.2016 kl. 07:39
Ida verland Eriksen: Havregrten kan du godt bytte ut med eggerre og bacon, eller noe annet godt. Man blir mett p fett og ikke karbohydrater, slik at man ogs ikke har behov for spise like mye som nr man spiser mat med mye karbo. En fin regel er holde seg til mat med maks 5g. karbo pr. 100g vare, og havregryn har hele 61g. pr. 100g. Lavkarbo gr ut p ha et inntak p mellom 15 og 150kh pr. dag, s det er mange muligheter :) Du kan lese deg litt opp p Fedon.no, s fr du en pekepinn p hvordan det fungerer :)
Karina

P vei1videre med vektnedgang, personlig utvikling, hverdags, og flere rariteter jeg fyller tiden min med.

Follow

Search

Bloggdesign

hits