Follow

morratryne

  • 27.06.2017, 19:17

Its ON!
Frste dag av to uker uten barn, og dette er da det jeg har jobbe med fremover. 





Jeg synes det er s mye lettere f fokus og legge inn rutiner nr jeg har kun meg selv tenke p,
s da er det bare peise p n som jeg har muligheten til akkurat det.

Jeg er ikke akkurat stolt av det jeg har gjort med kroppen, men det er faktisk frste gang jeg veier mer enn nskelig 
hvor jeg ikke sitter og depper over hvordan jeg ser ut.
Rykfri er jeg ogs enda, s nr hodet s og si er p rett sted er det p tide jobbe med resten for f en enda bedre hverdag.

Riktig frokost og lunch er det jeg skal jobbe med denne uka, og jeg skal ogs f lagt inn noen turer og styrketrening disse dagene.

nsker deg ei god uke ♥

Week challenge

  • 23.06.2017, 10:19

 

Kjenner veldig p at jeg er giddesls om dagen, og er det noe jeg virkelig blir sliten av s er det det.
Null energi, mange turer til kjleskapet og drlig svn har preget denne uka, men valget med g til og fra henting p sfo har vrt ganske lett fordi om.

Jeg har valgt fokusere p en endring hver uke, og denn uka har det vrt fokus p  f inn en riktig og god frokost, og jeg har valgt ikke ha drlig samvittighet om jeg ikke har klart holde meg borte fra stsaker ellers. 
Resten av dagen er ikke s viktig, men lett aktivitet hver dag og en god frokost er jeg fornyd med i frste omgang.





Resten av uka skal nytes max fr A. drar p ferie i to uker, og jeg tar fatt p en ny ukesutfordring fra mandag.
Lag deg en helg du blir glad av se tilbake p, og ikke glem nyte de sm gledene i hverdagen ♥

Jeg gjorde det virkelig ikke?!!

  • 12.03.2016, 12:48

Med all den fokusen p inntak av smgodt, hva det gjr med kroppen om det blir for mye, og hvor mye man m trene for forbrenne mkka, s valgte jeg g for tilbudet. Jeg har alltid vrt glad i godteri, og det er ikke til legge skjul p at det faktisk har blitt mitt svakeste punkt etter at jeg sluttet ryke for to r siden. Jeg har knapt ikke klart g en dag uten putte noe stt i munnen, og inkludert en stillesittende hverdag har det vrt med p gjre meg lat og feit!
Det er kun min skyld, men med s mye motgang p kort tid og ingen nsker om gjennoppta rykinga igjen, ble det til at jeg rmte i spisinga for holde motet oppe p resten av motgangene og usikkerhetene som gnagde meg hver dag.

Det er absolutt ikke anbefale, men det var det som skjedde nr det ble for mye takle. Ogs smalt det p en runddans med negativitet, tretthet og man har mer enn nok med seg selv forholde seg til. Mange er flinke til skjule dette utenfor husets fire vegger, men for min del gr det ikke da jeg dessverre ikke sto frst i ka da noen delte ut pokerfaces og falske glis.

Sh.. Med drlig rd og stsug nesten hver dag uansett, s hvorfor ikke kjpe inn en del n som det er p tilbud?! 
Da har jeg ekstra penger til kjpe inn den litt sunnere varianten av mat som jeg nsker unne bde meg og Andreas.
Tidligere har jeg kjpt en pose godt og latt den vre pen. Vel bekomme liksom..
Men denne gangen fikk jeg lyst til gjre noe annet og se om det virket, for uansett m jeg lre meg  ha varer som frister i skapet om jeg skal gi gode verdier videre til Andreas. For det skal vre lov spise spise godis s lenge vi ikke overdriver og bruker det til glemme flelslene.

Det var p tide ta oksen ved hornene! 
S jeg kjpte lik s godt inn to kilo smgodt til en nett sum av 60kr! i gr. (Hamstret selvflgelig inn andre matvarer ogs).
Tok frem noen brdposer for fordele det hele p like mengder med godteriskla som mlebeger.
S n har vi 5 poser med smgodt fremover som skal pnes kun p lrdag. Samtidig som det ble igjen litt til meg i kveld ;)
S fr vi se n da, om det hjelper  ha en plan og dele det opp for ikke spise for mye p en gang.

God lrdag, og kos deg med godisen ♥




 

Nyttr 2016

  • 02.01.2016, 00:31

Godt nyttr! 

Hper alle hadde en hyggelig feiring. Selv hadde jeg barnefri, men har vrt i uggen form ei ukes tid, s jeg ble vrende hos sstern med familien i gr.
Formen er fortsatt ikke bra, og med lite energi og kvalme har sofaen vrt min venn i dag ogs. Det positive er jo at jeg allerede den siste uka har klart g ned 2kg, noe som er en fin start p vektnedgangen for 2016. (Fordi om det ikke er p den optimale mten *kremt*)

Ellers s har jeg som mange andre valgt ha nyttrsforsetter for det kommende ret som er:

  • Blogge oftere
  • Trene minimum 52 ganger i form av styrketrening eller gturer
  • G ned minst 10kg
  • Bli en bedre versjon av meg selv.

Disse er spass lette forsetter at det skal ikke vre mulig  f panikk noen f uker fr nyttr 2017 som jeg tidligere er vant til, og den siste vil komme seg automatisk etter jeg har ftt i gang de to i midten.
I dag, og de neste dagene skal jeg nyte det siste som er igjen av julen fr pynten tas ned og det nye ret starter for fullt.. Jeg er klar, og jeg gleder meg!! ♥








Klem ♥

Karina

Dame p vei1videre med vektnedgang, personlig utvikling, hverdags, og flere rariteter jeg fyller tiden min med.

Follow

Search

Bloggdesign

hits